Generalforsamling 2018

Mandag d. 26. februar afholdte Haderslev Idræts-Forening den årlige generalforsamling. Dagen startede med et foredrag med vores æresmedlem og OL deltager Gerd Larsen. Han kom og fortalte annekdoter fra en imponerende flot karriere, som bla. rummer adskillige danske rekorder og 2 deltagelser i OL på 800m og 1500m distancerne.

Efter Gerds foredrag blev generalforsamlingen igangsat. Formanden startede med en beretning om året der gik. Lederne af atletik- og motionsafdelingen fortalte ligeledes om aktiviteterne og resultaterne fra deres afdelinger. Referat og beretning fra generalforsamlingen kan ses på hjemmesiden.

Formand Sven Christensen havde meddelt, at han gerne ville trække sig, som formand. Det lykkedes ikke at finde nogle nye der ønskede at tage staffetten efter Sven. Han lod sig dog heldigvis overtale til at tage et år mere. Tak Sven!

Klubbens medlemskasserer Hanne ønskede heller ikke at fortsætte længere. Kim Jürgensen meldte sig til at tage rollen. Vi takker Hanne for hendes indsats og Kim fordi han vil hjælpe klubben med at varetage denne rolle.

Øvrige medlemmer i bestyrelsen fortsætter endnu et år. Begge suppleanter fortsætter ligeledes.

Udnævnelse af nyt æresmedlem

Henrik Bjørkmark Thomsen udnævnes til nyt æresmedlem i Haderslev Idræts-Forening. Han udnævnes på baggrund af hans flotte resultater, som han har opnået til Paralympiske Lege og for hans langvarige indsats, som træner i atletikafdelingen.

Billeder fra generalforsamlingen